خوشبختی نوشت های من

روزمرگی هایم را مینویسم... شاید بعدها کودکم بخواند....

خوشبختی نوشت های من

روزمرگی هایم را مینویسم... شاید بعدها کودکم بخواند....

یادداشت دوم

زندگی این روزهایمان خیلی سخت است

ولی تو با بودنت

همه این سختی ها را

برایم آسان میکنی

مهم نیست اگر چشمم دنبال خیلی چیزها مانده

مهم نیست خیلی چیزها نداریم

حتی این مهم نیست که گاهی شب ها از داشته های دیگران اشک میریزم

ولی

تنها چیزی را که دارم و برای تمام عمرم  به آن امیدوارم

محبت تمام نشدنی تو ست...

.

.

.

وقتی به نداشته هایم فکر میکنم ناگهان یاد یک چیز می افتم

اینکه 

همه ی این ها

که زندگی "دونفره" زیبایی دارند

به اندازه ی من و تو

خوشخبت نیستند

و همه ی آن زن ها

که عکس های زیبایی های زندگی شان را به اشتراک میگذارند

هرگز

همسرشان را

آنقد که من تو را دوست دارم

دوست ندارند...

.

.

.

مطمئنم !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد